Setarea și
lansarea publicității

Plăcile ceramice pe care le vindeți, serviciile juridice sau mașinile de mâna a doua vor fi văzute de persoanele care au nevoie de ele
Publicitatea Google Ads poate fi divizată în 2 grupuri: publicitate în motorul de căutare Google și publicitatea Display. Campania în motorul de căutare - anunțuri care se potrivesc cererii utilizatorului și sunt afișate în partea de sus sau de jos a rezultatelor căutării Google. Publicitatea Display este publicitate prin banner și video care este afișată pe site-uri web, aplicații mobile și alte resurse care fac parte din rețeaua de parteneri Google, care acoperă 90% dintre utilizatorii din întreaga lume. În publicitatea contextuală, plătiți direct pentru click-uri, aducând clienți potențiali pe site-ul dvs. aici și acum.
Google Ads
Setarea și
lansarea publicității
Plăcile ceramice pe care le vindeți, serviciile juridice sau mașinile de mâna a doua vor fi văzute de persoanele care au nevoie de ele

Publicitate contextuală

Publicitatea Google Ads poate fi divizată în 2 grupuri: publicitate în motorul de căutare Google și publicitatea Display. Campania în motorul de căutare - anunțuri care se potrivesc cererii utilizatorului și sunt afișate în partea de sus sau de jos a rezultatelor căutării Google. Publicitatea Display este publicitate prin banner și video care este afișată pe site-uri web, aplicații mobile și alte resurse care fac parte din rețeaua de parteneri Google, care acoperă 90% dintre utilizatorii din întreaga lume. În publicitatea contextuală, plătiți direct pentru click-uri, aducând clienți potențiali pe site-ul dvs. aici și acum.
Cum funcționează publicitatea în motorul de căutare?
Să presupunem că oferiți servicii de vulcanizare mobilă. Și chiar în acest moment cineva caută pe Google „anvelopă spartă în drum soluții”
Căuta
Anunțul dvs. „Vulcanizare mobilă în Chișinău – Operativ și accesibil” este afișată în partea de sus a rezultatelor căutării. Utilizatorul se bucură de soluția găsită și dă click pe anunț.
Găsește
Șoferul a accesat site-ul dvs. Analizează oferta, găsește un număr de contact, apelează și lasă o solicitare. Astfel, dvs. primiți un client nou, iar șoferul primește soluția problemei sale. Prin urmare, toată lumea este satisfăcută.
Se adresează
Cum funcționează publicitatea în motorul de căutare?
Căuta
Să presupunem că oferiți servicii de vulcanizare mobilă. Și chiar în acest moment cineva caută pe Google „anvelopă spartă în drum soluții”
Găsește
Anunțul dvs. „Vulcanizare mobilă în Chișinău – Operativ și accesibil” este afișată în partea de sus a rezultatelor căutării. Utilizatorul se bucură de soluția găsită și dă click pe anunț.
Se adresează
Șoferul a accesat site-ul dvs. Analizează oferta, găsește un număr de contact, apelează și lasă o solicitare. Astfel, dvs. primiți un client nou, iar șoferul primește soluția problemei sale. Prin urmare, toată lumea este satisfăcută.
Pentru cine este utilă?
Vom elabora un site pe platforma Tilda. Nu doar estetic și bine gândit, dar și util pentru creșterea vânzărilor.
Nu aveți web site?
cu un site web bine gândit și informații detaliate despre produs sau serviciu
Pentru companii
Cei care pot concura pe piață, dar au deficit de clienți
Pentru toți
cu produse utile și preturi avantajoase
Magazin online
- cei, care oferă servicii de calitate
Pentru firme și specialiști
Ce include setarea publicității în motorul de căutare
și prezentăm actele necesare contabilității
Reglăm raportarea lunară
și desfășurăm auditul campaniei publicitare existente (dacă există)
Analizăm domeniul de afaceri
și divizăm semantica pe grupuri de anunțuri, repartizând optim bugetul
Selectăm cuvintele cheie
pentru anunțuri și utilizăm la maxim extensiile
Elaborăm texte care vând
configurăm calcularea conversiilor și activăm setările pentru comerțul electronic
Conectăm Google Analytics
Ce include setarea publicității în motorul de căutare
Analizăm domeniul de afaceri
și desfășurăm auditul campaniei publicitare existente (dacă există)
Selectăm cuvintele cheie
și divizăm semantica pe grupuri de anunțuri, repartizând optim bugetul
Elaborăm texte care vând
pentru anunțuri și utilizăm la maxim extensiile
Conectăm Google Analytics
configurăm calcularea conversiilor și activăm setările pentru comerțul electronic
Reglăm raportarea lunară
și prezentăm actele necesare contabilității
Ce include mentenanța lunară
Munca noastră începe de abia după lansarea campaniei. Gestionarea lunară campaniei publicitare implică următoarele:
Problemă
Soluție
Analiza ineficienței indicatorilor: CTR scăzut, indicele calității scăzut, rată a conversiei scăzută
Modificarea cotei pentru cuvânt cheie, modificarea tipului de potrivire, modificarea textului anunțului, adăugarea de cuvinte cheie noi pe baza analizei cererilor, dezactivarea cuvintelor cheie cu număr mare de clickuri și cantitate redusă a conversiilor, stabilirea cuvintelor cheie negative.
Remedierea erorilor de moderare: verificarea statutului cuvintelor cheie, verificarea statutului anunțurilor
Modificarea URL al adreselor țintă, modificarea textelor publicitare, modificarea cuvintelor cheie.
Analiza ineficienței anunțurilor: CTR și indicele calității anunțului scăzute, rata de afișare scăzută
Modificarea textelor publicitare, dezactivarea anunțurilor cu un CTR scăzut.
1
2
3
Problemă
Soluție
Problemă
Soluție
Case-uri în cifre
Rezultatele muncii
Solicitări pe lună:
Prețul solicitării:
389
1.77
Solicitări pe lună:
Prețul solicitării:
78
3.01
Solicitări pe lună:
Prețul solicitării:
72
8.17
Solicitări pe lună:
Prețul solicitării:
221
1.72
Solicitări pe lună:
Prețul solicitării:
61
2.9
2.96
155
Prețul solicitării:
Solicitări pe lună:
$
$
$
$
$
$
De ce clienții optează pentru serviciile noastre?
Completați formularul și vom reveni curând cu un apel. Fiți gata să descrieți cerințele cât mai explicit.
Prea complicat?
Vă doriți doar să începeți să lucrați?
La inițierea fiecărui proiect ne aprofundăm în specificul afacerii clientului, definind explicit sarcinile, publicul țintă și avantajele competitive ale produsului sau serviciului.
Strategie individuală
Spre deosebire de alte agenții, noi nu lucrăm contra unui anumit procent din bugetul publicitar, fiind astfel cointeresați în consumul eficient fără irosire zadarnică a acestuia.
Perceperea adecvată a bugetului publicitar
Localizarea clienților noștri nu se limitează doar la Republica Moldova. Gestionăm campanii publicitare în România, țările CSI, Europa de Vest, SUA și Canada.
Acoperire geografică extinsă în diverse domenii
Noi, în calitate de specialiști, avem certificări individuale Google Ads și Google Analytics care ne confirmă calificările.
Calificări certificate
Oferim clienților acces deplin la conturile sale Google Ads și Google Analytics. Astfel, aveți posibilitatea de a monitoriza de sine stătător statisticile și performanța campaniilor publicitare.
Transparența activității
Schema de plată
Costul publicității contextuale constă din două componente:
+
Banii, care sunt debitați o dată pe lună de pe cardul dvs. în adresa companiei Google pentru clickuri și accesări de site.
Bugetul publicitar
Publicitatea contextuală trebuie configurată și lansată competent, după care trebuie monitorizată și gestionată. Altfel efortul depus va fi în zadar.
Plata pentru serviciile noastre
Tarife
Costul setării și gestionării publicității contextuale depinde de volumul site-ului dvs., cantitatea serviciilor sau bunurilor promovate.
+23 zile gestionare a publicității contextuale
7 zile
Limbă la alegere (română, rusă, engleză)
Strategia de promovare în motorul de căutare
Auditul contului de publicitate (dacă există)
Setarea publicității contextuale
de la 200
Optimizarea campaniilor în vederea majorării eficacității acestora (delimitarea și adăugarea cuvintelor cheie negative, extinderea semanticii, desăvârșirea anunțurilor, menținerea nivelului corespunzător a indicelui de optimizare intern)
Analiza săptămânală a indicilor publicității
Gestionarea publicității contextuale
Lucru urgent (corectarea anunțurilor la cererea clientului, soluționarea problemelor de moderare, controlul cheltuielilor bugetare si plata soldului)
O singură dată
Lunar
de la 300
Număr nelimitat, dar optim de cuvinte cheie
Lunar
Cantitatea necesară de campanii publicitare și grupuri de anunțuri
Remarketing la necesitate
Accesul clientului la contul de publicitate în orice moment
Raportare lunară
Conectarea Google Analytics la Google Ads
Google Analytics este cel mai popular instrument de analiză web din lume. Vă permite să gestionați eficient bugetul dvs. de publicitate și să controlați indicatorii cheie ai afacerii dvs. Un instrument indispensabil în marketingul online.
Crearea segmentelor de public necesare pentru remarketing
Configurarea urmăririi evenimentelor cheie și a conversiilor (timpul petrecut pe site, apel telefonic, completarea unui formular, inițierea unei discuții în chat etc.)
Crearea unui cont Google Analytics și integrarea acestuia în GTM
Crearea unui container GTM și instalarea acestuia pe site
Costul lansării publicității include configurarea Google Analytics și GTM
Clienții noștri
Din 2012, peste 130 de companii cu diferite cifre de afaceri au devenit clienții noștri. Am reușit să eficientizăm online marketingul acestora, ajutându-i să obțină profit.
Despre noi
În 2011 am început să oferim servicii SMM. În scurt timp am realizat faptul, că marketingul online poate fi efectiv doar cu o abordare integrată.

În următorii ani, am dezvoltat treptat direcțiile de publicitate contextuală și de elaborare a web site-urilor.

Competența și experiența noastră sunt apreciate de clienții noștri și le suntem recunoscători pentru încrederea acordată și oportunitatea de a ne dezvolta în domeniu preferat de muncă.
FAQ
Instrumente suplimentare ale publicității contextuale Google Ads, integrate în procesul de lucru
de la 150€ / lunar
Aveți un video? Perfect! Anunțurile pot fi afișate oricărui public, inclusiv unui restrâns, acesta fiind selectat după sex, vârstă sau interese. Totodată, achitarea se efectuează pentru vizionare. Dacă utilizatorul nu dorește să vizioneze video-ul în întregime, el va apăsa butonul „Skip Ads” și nu veți cheltui niciun leu pentru aceasta.
de la 150€ / lunar
Ce ziceți, să afișăm anunțul dvs. în Rețeaua de display Google? Bannerele publicitare sunt arătate utilizatorilor în dependență de interesele acestora. Aveți nevoie să afișați publicitatea iubitorilor de BMW din Cahul cu vârsta peste 40 de ani? O facem.
de la 150€ / lunar
Tehnologia de retargeting vă permite să afișați anunțurile publicului, care deja a vizitat site-ul dvs. sau a interacționat cu publicitatea dvs. În acest fel, puteți atrage utilizatorii, care nu au finalizat acțiunea țintă pe site-ul dvs. sau îi puteți îndemna să mai facă o comandă.
Împărtășim cunoștințele
Citiți despre publicitatea contextuală pe blogul nostru
    Doriți să discutăm
    proiectul dvs.?
    Relatați-ne mai multe detalii despre afacerea dvs. Completați formularul și în scurt timp vom reveni cu un apel.
    Oficiul nostru
    V. Alecsandri 97, Chisinau
    Trimite mesaj
    Sună
    Agenție de marketing online
    Serviciile agenției
    Vom găsi puncte de creștere
    pentru afacerea dvs.
    Nimeni nu citește publicitatea.
    Oamenii citesc doar ceea, ce îi interesează. Uneori aceasta este o publicitate.
    "
    Howard Gossage
    Copierea materialelor este permisă numai cu indicarea linkului dofollow. În caz contrar, vom depista plagierea și vom depune plângere în Google cu solicitarea blocării ulterioare. Cele bune tuturor.
    Toate drepturile rezervate, © 2023
    Lesnoy Alexey
    PPC Manager