Setarea și
lansarea publicității

Plăcile ceramice pe care le vindeți, serviciile juridice sau mașinile de mâna a doua vor fi văzute de persoanele care au nevoie de ele
Publicitatea Google Ads poate fi divizată în 2 grupuri: publicitate în motorul de căutare Google și publicitatea Display. Campania în motorul de căutare - anunțuri care se potrivesc cererii utilizatorului și sunt afișate în partea de sus sau de jos a rezultatelor căutării Google. Publicitatea Display este publicitate prin banner și video care este afișată pe site-uri web, aplicații mobile și alte resurse care fac parte din rețeaua de parteneri Google, care acoperă 90% dintre utilizatorii din întreaga lume. În publicitatea contextuală, plătiți direct pentru click-uri, aducând clienți potențiali pe site-ul dvs. aici și acum.
Google Ads
Setarea și
lansarea publicității
Plăcile ceramice pe care le vindeți, serviciile juridice sau mașinile de mâna a doua vor fi văzute de persoanele care au nevoie de ele

Publicitate contextuală

Publicitatea Google Ads poate fi divizată în 2 grupuri: publicitate în motorul de căutare Google și publicitatea Display. Campania în motorul de căutare - anunțuri care se potrivesc cererii utilizatorului și sunt afișate în partea de sus sau de jos a rezultatelor căutării Google. Publicitatea Display este publicitate prin banner și video care este afișată pe site-uri web, aplicații mobile și alte resurse care fac parte din rețeaua de parteneri Google, care acoperă 90% dintre utilizatorii din întreaga lume. În publicitatea contextuală, plătiți direct pentru click-uri, aducând clienți potențiali pe site-ul dvs. aici și acum.
Cum funcționează publicitatea în motorul de căutare?
Să presupunem că oferiți servicii de vulcanizare mobilă. Și chiar în acest moment cineva caută pe Google „anvelopă spartă în drum soluții”
Căuta
Anunțul dvs. „Vulcanizare mobilă în Chișinău – Operativ și accesibil” este afișată în partea de sus a rezultatelor căutării. Utilizatorul se bucură de soluția găsită și dă click pe anunț.
Găsește
Șoferul a accesat site-ul dvs. Analizează oferta, găsește un număr de contact, apelează și lasă o solicitare. Astfel, dvs. primiți un client nou, iar șoferul primește soluția problemei sale. Prin urmare, toată lumea este satisfăcută.
Se adresează
Cum funcționează publicitatea în motorul de căutare?
Căuta
Să presupunem că oferiți servicii de vulcanizare mobilă. Și chiar în acest moment cineva caută pe Google „anvelopă spartă în drum soluții”
Găsește
Anunțul dvs. „Vulcanizare mobilă în Chișinău – Operativ și accesibil” este afișată în partea de sus a rezultatelor căutării. Utilizatorul se bucură de soluția găsită și dă click pe anunț.
Se adresează
Șoferul a accesat site-ul dvs. Analizează oferta, găsește un număr de contact, apelează și lasă o solicitare. Astfel, dvs. primiți un client nou, iar șoferul primește soluția problemei sale. Prin urmare, toată lumea este satisfăcută.
Pentru cine este utilă?
Vom elabora un site pe platforma Tilda. Nu doar estetic și bine gândit, dar și util pentru creșterea vânzărilor.
Nu aveți web site?
cu un site web bine gândit și informații detaliate despre produs sau serviciu
Pentru companii
Cei care pot concura pe piață, dar au deficit de clienți
Pentru toți
cu produse utile și preturi avantajoase
Magazin online
- cei, care oferă servicii de calitate
Pentru firme și specialiști
Ce include setarea publicității în motorul de căutare
și prezentăm actele necesare contabilității
Reglăm raportarea lunară
și desfășurăm auditul campaniei publicitare existente (dacă există)
Analizăm domeniul de afaceri
și divizăm semantica pe grupuri de anunțuri, repartizând optim bugetul
Selectăm cuvintele cheie
pentru anunțuri și utilizăm la maxim extensiile
Elaborăm texte care vând
configurăm calcularea conversiilor și activăm setările pentru comerțul electronic
Conectăm Google Analytics
Ce include setarea publicității în motorul de căutare
Analizăm domeniul de afaceri
și desfășurăm auditul campaniei publicitare existente (dacă există)
Selectăm cuvintele cheie
și divizăm semantica pe grupuri de anunțuri, repartizând optim bugetul
Elaborăm texte care vând
pentru anunțuri și utilizăm la maxim extensiile
Conectăm Google Analytics
configurăm calcularea conversiilor și activăm setările pentru comerțul electronic
Reglăm raportarea lunară
și prezentăm actele necesare contabilității
Ce include mentenanța lunară
Munca noastră începe de abia după lansarea campaniei. Gestionarea lunară campaniei publicitare implică următoarele:
Problemă
Soluție
Analiza ineficienței indicatorilor: CTR scăzut, indicele calității scăzut, rată a conversiei scăzută
Modificarea cotei pentru cuvânt cheie, modificarea tipului de potrivire, modificarea textului anunțului, adăugarea de cuvinte cheie noi pe baza analizei cererilor, dezactivarea cuvintelor cheie cu număr mare de clickuri și cantitate redusă a conversiilor, stabilirea cuvintelor cheie negative.
Remedierea erorilor de moderare: verificarea statutului cuvintelor cheie, verificarea statutului anunțurilor
Modificarea URL al adreselor țintă, modificarea textelor publicitare, modificarea cuvintelor cheie.
Analiza ineficienței anunțurilor: CTR și indicele calității anunțului scăzute, rata de afișare scăzută
Modificarea textelor publicitare, dezactivarea anunțurilor cu un CTR scăzut.
1
2
3
Problemă
Soluție
Problemă
Soluție
Case-uri în cifre
Rezultatele muncii
Solicitări pe lună:
Prețul solicitării:
389
1.77
Solicitări pe lună:
Prețul solicitării:
78
3.01
Solicitări pe lună:
Prețul solicitării:
72
8.17
Solicitări pe lună:
Prețul solicitării:
221
1.72
Solicitări pe lună:
Prețul solicitării:
61
2.9
2.96
155
Prețul solicitării:
Solicitări pe lună:
$
$
$
$
$
$
De ce clienții optează pentru serviciile noastre?
Completați formularul și vom reveni curând cu un apel. Fiți gata să descrieți cerințele cât mai explicit.
Prea complicat?
Vă doriți doar să începeți să lucrați?
La inițierea fiecărui proiect ne aprofundăm în specificul afacerii clientului, definind explicit sarcinile, publicul țintă și avantajele competitive ale produsului sau serviciului.
Strategie individuală
Spre deosebire de alte agenții, noi nu lucrăm contra unui anumit procent din bugetul publicitar, fiind astfel cointeresați în consumul eficient fără irosire zadarnică a acestuia.
Perceperea adecvată a bugetului publicitar
Localizarea clienților noștri nu se limitează doar la Republica Moldova. Gestionăm campanii publicitare în România, țările CSI, Europa de Vest, SUA și Canada.
Acoperire geografică extinsă în diverse domenii
Noi, în calitate de specialiști, avem certificări individuale Google Ads și Google Analytics care ne confirmă calificările.
Calificări certificate
Oferim clienților acces deplin la conturile sale Google Ads și Google Analytics. Astfel, aveți posibilitatea de a monitoriza de sine stătător statisticile și performanța campaniilor publicitare.
Transparența activității
Schema de plată
Costul publicității contextuale constă din două componente:
+
Banii, care sunt debitați o dată pe lună de pe cardul dvs. în adresa companiei Google pentru clickuri și accesări de site.
Bugetul publicitar
Publicitatea contextuală trebuie configurată și lansată competent, după care trebuie monitorizată și gestionată. Altfel efortul depus va fi în zadar.
Plata pentru serviciile noastre
Tarife
Costul setării și gestionării publicității contextuale depinde de volumul site-ului dvs.
Mentenanța lunară ulterioară
Lansarea și mentenanța în prima lună
150
250
Campanie în rețeaua de căutare
Cantitatea necesară de cuvinte cheie
Până la 10 grupuri de anunțuri în fiecare limbă
Limbile rusă și română
Landing sau site mic
Mentenanța lunară ulterioară
Lansarea și mentenanța în prima lună
de la 250
de la 350
Campanie în rețeaua de căutare
Cantitatea necesară de cuvinte cheie
Cantitatea necesară de grupuri de anunțuri
Limbile rusă și română
Magazin online sau site cu catalog
Retargeting în Rețeaua de display
Pentru întreprinderile mici și mijlocii
Pentru magazine medii și mari
Clienții noștri
Timp de 10 ani, peste 100 de companii din Moldova și din străinătate au încredințat agenției noastre bugetele sale publicitare
Despre noi
În 2011 am început să oferim servicii SMM. În scurt timp am realizat faptul, că marketingul online poate fi efectiv doar cu o abordare integrată.

În următorii ani, am dezvoltat treptat direcțiile de publicitate contextuală și de elaborare a web site-urilor.

Competența și experiența noastră sunt apreciate de clienții noștri și le suntem recunoscători pentru încrederea acordată și oportunitatea de a ne dezvolta în domeniu preferat de muncă.
FAQ
De ce sunt importante cuvintele cheie în publicitatea în rețeaua de căutare?
Fiecare anunț al publicității în rețeaua de căutare este legat de un anumit cuvânt cheie. Iar când utilizatorul introduce acest cuvânt în motorul de căutare, pe ecran apare anunțul corespunzător. Totodată, cuvântul cheie influențează direct costul clickului pe anunț.
Câte cuvinte cheie sunt suficiente pentru o campanie de publicitate?
Nu există un răspuns exact aici. Totul depinde de obiectivele stabilite și bugetul alocat. Dacă doriți să faceți publicitate unui singur produs, atunci 20-30 de cuvinte vor fi suficiente, iar dacă doriți să lansați o campanie de amploare, atunci nici 1000 de cuvinte nu sunt limită.
Cât costă 1 click?
Suma CPC este determinată de anumiți factori: concurență, CTR (raportul dintre clickuri și afișări) al anunțului, relevanța paginii, calitatea site-ului etc. Tarifele pentru 1 click se schimbă constant, atât cresc, cât și scad, deoarece Google.Ads aplică un sistem de licitație în calculul cotei parte. În plus, diferite interogări costă diferit. În acest moment intervenim noi în ajutor – lucrăm încontinuu pentru a ne asigura că publicitatea dvs. costă mai puțin și funcționează efectiv.
La câte clickuri pe zi sau pe lună să ne așteptăm?
Datele eșantion pot fi prezise, ​​dar este imposibil de calculat exact câte clickuri vor rezulta în urma lansării campaniei de publicitate. Numărul de clickuri este influențat de o mulțime de factori: sezonalitate, cost pe click, numărul de concurenți, popularitatea produsului sau serviciului etc. Numărul de clickuri poate fi constant pe parcursul întregii luni sau poate varia zilnic.
Pot seta afișarea anunțurilor într-un anumit oraș?
Da. Puteți afișa anunțuri într-o anumită țară, oraș sau regiune a orașului. În plus, în Google Ads, puteți specifica raza, în care vor fi afișate anunțurile. Uneori este necesar să excludeți anumite regiuni din afișare. Această funcție este, la fel, disponibilă.
Cât timp durează configurarea și lansarea campaniei de publicitate?
Pentru a lansa o campanie efectivă și calitativă, este necesar studiul profund al domeniului de afaceri și specificul acestuia, efectuarea analizelor, elaborarea structurii campaniei de publicitate și selectarea cuvintelor cheie. Aceste procese pregătitoare durează în medie până la 10 zile.

Cum pot afla câte persoane au accesat site-ul meu pe parcursul desfășurării campaniei publicitare?

În munca noastră, utilizăm Google Analytics, cu ajutorul căruia puteți obține informații detaliate despre numărul de vizitatori atrași pe site-ul dvs. datorită campaniei publicitare, precum și acțiunile ulterioare ale acestora.
Împreună cu publicitatea contextuală comandă
Împărtășim cunoștințele
Citiți despre publicitatea contextuală pe blogul nostru
Doriți să discutăm
proiectul dvs.?
Relatați-ne mai multe detalii despre afacerea dvs. Completați formularul și în scurt timp vom reveni cu un apel.
Oficiul nostru
V. Alecsandri 97, Chisinau
Trimite mesaj
Sună
Agenție de marketing online
Serviciile agenției
Vom găsi puncte de creștere
pentru afacerea dvs.
SMM
Nimeni nu citește publicitatea.
Oamenii citesc doar ceea, ce îi interesează. Uneori aceasta este o publicitate.
"
Howard Gossage
Copierea materialelor este permisă numai cu indicarea linkului dofollow. În caz contrar, vom depista plagierea și vom depune plângere în Google cu solicitarea blocării ulterioare. Cele bune tuturor.
Toate drepturile rezervate, © 2022
Close
Close
Lesnoy Alexey
PPC Manager